פיצוחים – על מיצוב אנשי למידה בארגונים עם שי פיסטוק – פרק 11

shai fistuk

שי היה רגע לפני סיום תפקידו כ- Training specialistשל אדידס ישראל, קראנו לו מהר להקליט את הפודקאסט לפני שהוא עוזב שיספר על הקסמים שחולל שם.
שי סיפר על המעבר שלו מ”מאפשר כשירות” בארגון (לפי מודל הערך המוסף) ועד להדרכת מוכרנים בתוך וואן בכל הארץ.
מה היה הגורם שעזר להתפתחות ולשינוי של שי ומה עשו מוכרניות של אדידס באיצטדיון נתניה? הוא התאמץ.
מספר פעמים לאורך הדרך שי זיהה את הצרכים- “הכאבים”, של החברה בעזרת דוחות נתונים ומכירות, אותם ביקש מיוזמתו ולהם נתן מענה בעזרת הדרכה.
הכניס מדידות של יעדי ההדרכה וביקש את הדוחות של נתוני המכירות של קטגוריות שונות. היעד הבא שעמד לפניו הוא מרתון תל אביב, תקופה שבה המכירות של נעלי הריצה בשיאה. כאשר הבין את המטרה (לעקוף את המכירות של נעלי ריצה בהשוואה לשנה קודמת), יזם פגישות עם מחלקות שונות בחברה והוביל להדרכה של אנשי המכירות בשטח אשר מיועדת ספציפית לתוכן על נעלי הריצה ויצר שילוביות וסינרגיה בין מספר גורמים. 

אה וכן שם המשפחה שלו הוא אשכרה פיסטוק :) 

רוצים לשמוע? 

iTunes Youtube Spotify Castbox

רוצה לקבל את הקטלוג של לימי?

רוצה לקבל את הקטלוג של לימי?

לקבלת התמצית למייל
ולרישום לניוזלטר של limi

לקבלת הסקירה למייל
ולרישום לניוזלטר של limi