פיצוחים – תחנות בחייו של מנהל למידה ארגונית עם עומר סולומון – פרק 25

תחנות בחייו עומר סולומון

עומר סולומון מספר לנו על תחנות חייו המקצועיות כמנהל למידה ארגונית

התחנה הראשונה: פלאפון (שם רינתיה ועומר הכירו!)
ההתחלה הייתה מיד אחרי הצבא ובכלל בתור נציג מכירות במוקד.
הגיע להדרכה ובמקביל שימש גם מומחה תוכן. משם התקדם ל…פיתוח הדרכה! שם למד איך לקחת תוכן ולתרגם אותו לשיעור.
במסגרת הזאת, עמליה כהן דואק (שימשה אז כמנהלת אגף הדרכה ופיתוח ארגוני) אם את קוראת/שומעת – תודה לך!

התחנה השנייה: פוקס-ויזל
שלום להלם תרבות. המעבר להיות מנהל הדרכה ופיתוח ארגוני בארגון אחר לגמרי, היה די שוק.
מדובר בארגון שמורכב מתתי ארגונים (פוקס, פוקס הום, ללין אמריקן איגל ועוד), תהליכי העבודה היו מאוד שונים מפלאפון, לכל תת ארגון נדרשות התאמות ובנוסף הציפיות מנציגי המכירות היו שונות מכל מה שהכיר.
המטרה הייתה להתאים לכל תת ארגון את ה"טעם" שלו שמייצג אותו בתוך כל התמהיל של חברת פוקס, כולל יעדים ומסרים. בקיצור – בית ספר לארגונים.

התחנה השלישית: שופרסל
האתגר הגדול היה לשנות את תרבות הלמידה ודווקא הקשר לעולמות משונים כמו: קצביה, קופאיות וסדרנים, היה מה שריתק אותו לחברה.
ההבנה שהלמידה לא מתבצעת רק תחת מחלקת ההדרכה אלא למעשה באחריות מנהלים ומתרחשת ממש בסניף עצמו – זה מה שעזר לכל התהליך לעבוד.

תחנה רביעית: אמדוקס
חופשת הלידה גרמה לעומר להבין שהזמן עם הילדים לא יחזור ולכן הוא חיפש את השינוי בקריירה – להיות מורה ללשון.
אבל תמר בארי (גם יוצאת פלאפון) הרימה אליו שיחה ואמרה לו "מתי אתה בא? רק תשמע מה יש להציע" אז הוא שמע, ובא!
עומר מכהן כ-Learning Business Partner ומוביל למידה חדשנית בארגון.

אז אומנם כיתה י'3 הפסידה אחלה מורה, אבל אנחנו הרווחנו שותף מדהים למקצוע.

רוצים לשמוע? 

iTunes

Youtube

Spotify

Castbox

דילוג לתוכן