פיצוחים – איך הדרכת לקוחות מקדמת את הארגון? עם מוטי אל נקווה – פרק 44

מוטי אלנקווה

מוטי מנוסה מאוד בעולם הלמידה בארגונים וכיום מנהל הדרכת לקוחות של חברת solarge,
המוכרת פאנל סולארי שעושה המרת אנרגיה מהשמש לחשמל – איזה כיף לעבוד בחברה שעושה טוב לעולם?

הוא כבר השני שאנחנו עושים איתו פודקאסט והגדרת התפקיד שלו היא מנהל הדרכת לקוחות, הראשון היה אלון ממלוק ואפשר להקשיב לפרק שלו כאן. מעניין לשמוע את הגישה של כל אחד מהם לתפקיד ולעבודה.

בנוסף, הוא מלמד את החיבור בין האקדמיה והתעשייה בHIT כבר 12 שנים! כי מבחינתו אין משמעות לאקדמיה בלי התעשיה, ולהפך.
וגם חבר דריקטוריון בTNS חברה לתועלת הציבור שהמטרה שלה היא להטמיע קיימות בארגונים.  בקיצור, אדם שיש מה ללמוד ממנו.

רוצים לשמוע מה למדנו?

תקשיבו לפרק כאן:

iTunes Youtube Spotify Castbox

רוצה לקבל את הקטלוג של לימי?

רוצה לקבל את הקטלוג של לימי?

לקבלת התמצית למייל
ולרישום לניוזלטר של limi

לקבלת הסקירה למייל
ולרישום לניוזלטר של limi