המלמד
-
רינתיה ברוכים לויןמנכלית ומייסדת limi
עוסקת בהדרכה ולמידה למעלה מ-20 שנה, לומדת נצחית ומאוהבת במקצוע הזה.
מרצה בפקולטה לטכנולוגיות למידה ב-HIT לתואר שני,יועצת להנהלות בכירות וזוכה לעבוד עם ארגונים מובילים מכלל המגזרים.
הייתה ראש תחום פיתוח הדרכה בחברת פלאפון, הובילה תהליכי למידה ופרויקטים פורצי דרך, לימדה ניהול הדרכה באוניברסיטה הפתוחה, שימשה כמנהלת האקדמית של תחום הלמידה הארגונית בהמי”ל וכיהנה כיו”ר כנס ההדרכה הגדול בארץ ב-2019.בעלת B.A במדעי החברה באונ’ בר אילן, בוגרת קורס פיתוח הדרכה ב-HIT, קורס פיתוח ארגוני וקורס פיתוח עסקי ואסטרטגיה בלהב, הפקולטה לניהול אונ’ ת”א.
התוכנית לניהול למידה ארגונית – limi & אוניברסיטת ת"א
השינויים הדרמטיים בעולם בכלל ובשוק העבודה בפרט, גורמים לתחום הלמידה וההדרכה להפוך למוביל בארגונים, ולהרחיב את העיסוק מהדרכות פורמליות ללמידה שמקדמת מוכנות עתידית ומבוססת על דאטה ועל ראיה רחבה של פיתוח הון אנושי.
זכינו ללמד עשרות מנהלות ומובילות למידה (היו גם בנים :) מארגונים מגוונים כמו: כללית, אמדוקס, פייזר, שטראוס, ICL, משרד רוה"מ, משטרת ישראל, צ'ק פוינט ועוד
התוכנית ייחודית בכמה היבטים:
- מיועדת למי שכבר עוסקים ועוסקות בתחום הלמידה וההדרכה
- נותנת מענה מתקדם ומעמיק לעולמות הניהול, האסטרטגיה ופיתוח הלמידה בארגונים בהווה ובעתיד
- מבוססת על מחקר מתמיד של התחום, ניסיון עצום בלימוד המקצוע, עבודת שטח עם ארגונים רבים, ניהול הקהילה המקצועית הגדולה בתחום, ניתוח המגמות בעולם ועוד
- תקדם אתכם.ן ואת הארגונים שלכם.ן לעידן בו למידה הופכת למנוע צמיחה קריטי
מה המטרות?
מטרת התוכנית היא להכשיר מנהלי ומנהלות למידה כך שהלמידה תהווה מנוע צמיחה קריטי לארגון ולאנשיו בהווה ובעתיד.
התוכנית בנויה על בסיס שלושה מרכיבי תפקיד מרכזיים בניהול למידה:
- פיתוח תהליכי למידה
- ניהול תוכניות הדרכה ולמידה
- הובלת אסטרטגית למידה ארגונית
התוכנית מכוונת לקבוצה איכותית של בעלי.ות ניסיון וידע בתחום כבסיס ללמידת עמיתים ושיתוף ניסיון מקצועי.
היא משלבת תיאוריה ופרקטיקה כוללת התאמה אישית לצרכים המקצועיים של כל משתתפ.ת, ונלמדת בדרכי למידה מגוונות, על מנת שתתאים לעומס החיים שכולנו חווים ותהווה מודל ללמידה אפקטיבית.
מי הצוות?
מה לומדים?
התכנים השזורים בתוכנית פותחו על בסיס שלושה מרכיבי התפקיד המרכזיים של מנהלי.ות למידה בארגונים:
- ניהול תוכניות למידה בארגון – קבלת החלטות מבוססות דאטה, הצגה להנהלה, ניהול פרויקטים, קידום למידה באמצעות AI, שיווק הלמידה בארגון ועוד
- פיתוח תהליכי למידה
- מאקרו – בחינת אימפקט, אבחון, הגדרת מטרות, פיצוח, פתרונות ללמידה, למידה משמעותית ועוד
- מיקרו – פיתוח סשן למידה, תחקור מומחה תוכן, קריאייטיב בפיתוח למידה ועוד (התוכנית אינה מתמקדת בפיתוח והפקה של תוצרי למידה)
- הובלת אסטרטגיית למידה ארגונית – עבר הווה ועתיד הלמידה ופיתוח ההון האנושי בארגונים, אימפקט של למידה ארגונית, יצירת ערך מוסף, תפיסת תפקיד LBP, יצירת תפיסת ותוכנית למידה ארגונית, קידום תשתיות ללמידה בארגון, ניהול שינוי ועוד
איך לומדים?
הלמידה מתרחשת בשלושה צירים לאורך התוכנית:
- קבוצתי – 10 מפגשים פרונטליים בהם לומדים יחד בסדנאות סטודיו, למידת חקר, הרצאות, תרגולים, למידת עמיתים ועוד
- עצמאי – למידה של תוכן מובנה הכולל סדנאות וידאו, פודקאסטים, מאמרים, פורמטים ודוגמאות מסודרות. התוכן מיועד ללמידה בקצב אישי ונגישה מכל מקום וזמן
- ביצועי – הפרקטיקום של התוכנית, למידה פרסונלית המבוססת על פרויקט משולחן העבודה שלכם ומלווה במנטורינג אישי לכל משתתפ.ת
כמה לומדים?
110 שעות אקדמיות:
- למידה קבוצתית – 10 מפגשים קבוצתיים, סה"כ 60 שעות אקדמיות
- למידה עצמאית – 10 שעות
- פרקטיקום – מפגשי ייעוץ מקוונים עם מנטורית התוכנית + ליווי פרטני – 40 שעות אקדמיות
מי קהל היעד ומה תנאי הקבלה?
התוכנית מיועדת לנשות ואנשי הדרכה ולמידה ארגונית העוסקים כבר היום בהובלת למידה והדרכה בארגונים ורוצים לעבור הכשרה ממוקדת בתחום
תנאי קבלה:
- ותק של חצי שנה לפחות בתפקידי למידה בארגונים
- שליחת קו"ח
- שיחת התאמה עם מנהלת התוכנית במידת הצורך
מה דרישות התוכנית?
- נוכחות בלפחות 80% מהמפגשים
- הגשת פרויקט מלא
- ביצוע Case Studies Combat
מה לגבי תעודת הסיום?
לעומדים בהצלחה בדרישות הלימודים תוענק תעודה מטעם אוניברסיטת תל אביב ו-limi
מתי זה קורה ואיפה?
ימי רביעי, 13:30-08:45 באוניברסיטת תל-אביב
מועד פתיחה מתוכנן: 11 בדצמבר 2024
כמה זה עולה?
- דמי רישום: 250 ש"ח
- הרשמה עד ה-30.9.24 – שכר לימוד 9,800 ש"ח (קבלת ההנחה מותנית בהסדרת תשלום דמי הרישום ובקבלה ללימודים)
- הרשמה אחרי ה-30.9..24 – שכר לימוד 10,800 ש"ח