איך מקדמים אסטרטגיית למידה דיגיטלית בארגון?

digital-learning-strategy

תעשיית הלמידה בארגונים עוברת טלטלה ע”י טיפול בשוק דיגיטלי.
אז הרמנו וובינר כדי לתת פרספקטיבה על המצב ולספק כלים ראשוניים לבחינת הדרך בה אנחנו מלמדים כיום בארגונים, לאור לקחי הקורונה.

היינו מעל ל-70 אנשים שלמדו יחד 3/4 שעה.
את הוובינר הובילו בשותף ד”ר ערן גל ורינתיה ברוכים לוין.
דיברנו על:

  • איפה אנחנו היום? מיפינו את המצב
  • למה אנחנו ממוקמים שם? רמז, הסנדלרים בעצמם (יענו אנחנו) לא קידמו את הנושא
  • איך מזהים הזדמנויות דיגיטליות? או יותר נכון, איך לא מפספסים אותן :)
  • מה אפשר לעשות כדי לממש אותן? וואלה, יש כמה דברים ואפילו די פשוטים

אם אתם רוצים את קיצור תולדות הוובינר אז קבלו…
> במילה אחת: הזדמנות.
> באנלוגיה: חומת ברלין נפלה! 
> ובספר: פרח לב הזהב (תשאלו את ערנגל על מה מדובר :) 

מעוניינים בחבילת ייעוץ או סדנה בנושא? כתבו ישירות לד”ר [email protected] או ל[email protected]

אז הנה הוובינר המוקלט כי Sharing is caring :)

רוצה לקבל את הקטלוג של לימי?

רוצה לקבל את הקטלוג של לימי?

לקבלת התמצית למייל
ולרישום לניוזלטר של limi

לקבלת הסקירה למייל
ולרישום לניוזלטר של limi