פיצוחים – מנקודת המבט של הנהלה בכירה עם עמוס שפירא – פרק 45

Amos Shapira

תקשיבו, הפעם יש לנו אורח סלב לא פחות! על עמוס שפירא יש עמוד בויקיפדיה ויש סיבה טובה למה.
הוא היה מנכ”ל חוגלה, אל על, סלקום ונשיא אונ’ חיפה. עמוס בכלל למד בטכניון מנהל תעשייתי ועבד בהתחלה בתור איש מכירות בחברת סנו.
ו-יש לו ערוץ יוטיוב סופר מצליח ומומלץ ניהול לא לגאונים בלבד.

עמוס מגלה שהוא היה תלמיד די מופרע, העיפו אותו מבית הספר, מהתזמורת, מבית חולים ומאיפה לא..
אבל היום כל המטרה שלו היא לתת ממה שהוא יודע לאחרים, הוא שמח על כל פידבק, חוסר הסכמה ודיון שמתפתח בהקשר הזה.

אז שאלנו את עמוס שאלה קשה..

מה האתגרים המרכזיים של מנהלים בכירים בתחום הארגוני?

בפשטות, אי הודאות וקצב השינויים הולך וגדל.
במורכבות: לא בהכרח שקשה למנהלים היום יותר, כי תהליכי למידה הופשטו לעומת מה שהיה לפני 30-40 שנה. אם היית רוצה בתור מנהלת ללמוד נושא או לקבל מידע על משהו זה היה לוקח הרבה מאוד זמן ומשאבים: חיפוש מקור מידע, מומחה תוכן, שיחות, פגישות, דיונים, החלפת חומרים מורכבת, ספרים, מאמרים.
כיום יש לכל אלו פתרונות מאוד מהירים ונגישים, בלחיצת אצבע במקלדת אפשר למצוא הרבה מאוד חומר בגוגל או בכל אתר אחר.

אז מה האתגר בזה? היכולת של הארגון לייצר בידול למוצר שלו קטנה. התפקיד המרכזי של חברה או ארגון היא להסביר ללקוחות למה כדאי לבחור בהם, על פני כל ארגון אחר.
כיום, היכולת לייצר בידול קטנה, כי לכולם יש מקורות מידע ודרך להשוות בין ארגונים ולארגונים עצמם יש פחות יכולת לייצר בידול ותחרות מול ארגון אחר. כל הסודות בחוץ.

תודה שבאת עמוס, זכינו.

רוצה להקשיב לכל הפרק? ממליצים לא לפספס…

iTunes Youtube Spotify Castbox

רוצה לקבל את הקטלוג של לימי?

רוצה לקבל את הקטלוג של לימי?

לקבלת התמצית למייל
ולרישום לניוזלטר של limi

לקבלת הסקירה למייל
ולרישום לניוזלטר של limi